Fredag och jag är bättre! :)

Idag känner jag mig bättre, äntligen! :D Kan prata och har ingen feber. Näsan rinner ju fortfarande och har ingen särskilld ork men annars är det ganska prima :) När jag vaknade imorse upptäckte jag dock att en munsår är på G, inte kul. Beror antagligen på förkylningen.
Gjorde nationella proven i engelska B förut, gick väl sådär, var svårt. Var färdig tio i elva så då slutade jag för dagen. Sen dess har jag inte gjort något typ. Satt ute på trappen med Charlie i solen och åt frukost förut men det blåste svinkallt så vi fick gå in igen. Ska försöka städa lite snart och fixa med kaninerna. Senare ikväll vid tio-tiden kommer min älskling hem från Norge, saknat honom!! Så då blir det myys :)


Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

SVAR: Dyrt klassas väl olika i olika människors ögon. För mig är ett objektiv över 8000 dyrt och ett objektiv över 12 000 snordyrt. :P Men egentligen är väl alla objektiv, jag menar, flera tusenlappar på en liten liten sak...

2010-05-07 @ 13:32:46
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har också gjort NP i Engelska B i dag, inte kul och svårt :P

Bar at tdu är bättre =)

2010-05-07 @ 16:24:36
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: Jo jag vet. Hatar det :P

Vi hade säkert samma NP:P Haha!



Vi ska åka till Kina, Peking i morgon =)

2010-05-07 @ 20:01:30
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Theres

Har du kikat på Pfiffs bomlösa sadel? Den finns på ridsportonline.se för 2500. Tror att det är inkl frakt dessutom. Min erfarenhet är att Pfiff har bra kvalitet till bra pris. Inte super topp kvalla men ändå väldigt bra för att vara i en billig prisklass... Äh du fattar nog vad jag försöker få fram!

Tänk på att göra "en veckas smörjningen" innan du börjar använda den. Fukta och fetta in varje dag i 7 dagar, då håller lädret sååå mycket längre.



När blir Solero din?

2010-05-07 @ 22:42:37
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback