Studentklänningar.

Fick hem tre klänningar igår som var tänkta till studenten. Dom får åka tillbaka alla tre. Två var typ cremevita och det gillade jag inte, den tredje var ljusrosa. Dessutom passade dom inte  även fast jag hade tagit den minsta storleken :s Dom satt jätte fint på lillsyrran, vet inteom hon kanske ska ha någon av dom till sin avslutning? :)
Har en annan klänning på väg hem, men känner mig inte säker på den heller. Är "ballongmodell" och det gillar jag inte riktigt :s Men hittade en annan jätte fin igår som jag verkligen tyckte om, så har beställt den med. Det tråkiga är att dom klänningarna jag har på väg hem nu, har också min kompis Elin beställt :p Vi har råkat beställa lika! Inte kul :p Men vi får väl prova och se hur dom sitter och göra upp efter det, kan ju inte komma med likadan klänning ;p

Idag står plugg och målning på schemat :/ Blää.

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: hehe, vi får ta en kurs snart ;) hur går de med balklänningen? ska bli så sjukt kul med fotograferingarna! :D lääängtar :D

2010-03-23 @ 12:33:00
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback