Shopping!



Armband, fick av Robin, köpta på H&M.




Brukar inte vilja lägga upp bild på underkläder jag köper men äsch :p
Bustier (wow, fanns en som passade mins små boobies :D), en spets-bh och söta trosor med volanger :)
Allt från Lindex.

Köpte även ett par snygga brallor, en uuuuur fin väska och en snygg topp med typ snörning i ryggen, men det visar jag imorgon eller nåt så jag kan ta ordentliga bilder med kameran. Bilderna ovan tog jag med mobilen. Hade tänkt och köpa en stickad tröja från Gina Tricot också (den som visas på TV-reklamen just nu) Så snyggt med bara en bh under som syns lite! Men det gick sönder bara av att jag provade den, maskarna gick upp, så den struntade jag i.
Och så var jag på jakt efter ett par finfina jeans-shorts jag sett (och billiga!) men dom fanns bara i strl 38 o 44 :s För stora för min röv! :(

Men jag är nöjd med dagen! :) (dock inte min plånbok...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback