Nervös pålle.

Blåser som attan idag så Solero var super nervös hela ridturen. Dessutom kom det två älgar och sprang så då blev han ännu mer rädd. Han skvatt när det föll snö från ett träd så han hoppade rakt in i ett träd och kras! så kom min fot i kläm :s Det värker ända upp i knäet men det verkar inte vara någon större fara som tur är.

Nu är jag väldigt hungrig så ska väl äta mat snart, blir makaroner, köttbullar o sås idag :) Gottit. Stackars pojkvännen har allergikänning så han sitter i soffan och ser ingenting ♥
Senare idag kommer bilder på resten av shoppingen från igår och bilder på min fotobok som kom förra veckan :)

Kommentarer
Postat av: e l i i i n

svar: tacktack. ;] nej som sagt jag gör inte designer längre tyvärr.

2010-03-04 @ 16:44:41
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback