Gårdagens shopping!



Plånbok och fjäderörhängen.

Stora plånböcker har aldrig varit min grej. Men så hittade jag den här, dekorerad med nitar. Som gjord för mig! :)
Och äntligen hittade jag fjäderörhängen! Fanns andra som var finare, men dom var i färgerna vitt, turkos, orange och grön. Jag ville ha svarta eller bruna så det fick bli dom här. Dock så tror jag att jag ska ändra dom lite...





Bree Tanners andra liv.
Den nya Twilight-boken :) <3





En ring.
Tror jag ska börja använda ringar oftare, det är ju verkligen snyggt!





French Liner från Depend.
Superenkelt att göra manikyr med! Har försökt få tag på den länge men har inte lyckats förrän nu.






Oversize t-shirt med axeldekorationer.
Älskar den!


Allt är modilbilder, därför den sugiga kvalitén.

Jag har världens snällaste pojkvän som betalade åt mig, men jag köpte lite själv också, han betalade inte allt.
Förutom det ovan köpte vi även tre vattendunkar, en hink, två saltstenar, schampo & glansspray till Solero. Till Charlie köpte vi schampo & balsam, en flytväst och en tugg-grej. Robin köpte kläder åt sig själv också. Så det blev en del som fick följa med hem :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygga saker =D

2010-06-06 @ 22:09:54
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du plånboken ? :D och för hur mycket ?

2011-12-28 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback