Tränat och helgens planer.

Sitter i soffan just nu, har tränat så ska snart duscha och äta efter det, är skit hungrig. Annars har jag inte gjort något särskillt idag, praktik 07-00-16.00, var grymt jobbigt att gå upp imorse :s När jag kom hem däckade jag i soffan ett tag framför TV:N, sen blev jag med mamma ut och handlade lite.
Imorgon är det praktik igen, sen äntligen helg :) Ska träffa R <3 Och söndag ska jag till stallet.
Den här helgen ska jag även försöka få igång armbands-försäljningen igen, behöver pengarna ;) Ska försöka komma på något bra erbjudande på dom kvarvarande armband som finns, och komma med lite nyheter :)

Kommentarer
Postat av: tobbe

Hej! En pappablogg, inväntan på att bli pappa. Om du gillar bebisar/barn så är den här bloggen något för dig!följ den om du känner för det! :)

www.tobiasbloggen.blogg.se

2010-01-18 @ 00:32:52
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback