Nytt år, nya möjligheter.

Det har inte hänt något speciellt dom här första dagarna på det nya året, eller jo, Solero har fyllt 9 år, det är speciellt :) Född 01 januari 2001 - 010101, lite fränt va? :) Hehe. Stora pojken nu, han va bara en liten skit när jag började ta hand om honom, 4 pluttiga år :') Men han komer alltid va "lillskiten", hur gammal han än blir :) <3

Ikväll står m y s inplanerat på schemat med Robin, det ser jag fram emot (:
Känner också att fotosuget har börjat komma tillbaka, det har ju varit lite svalt den senaste tiden - tyvärr. Så vi får väl se om jag kan finna något objekt att föreviga framöver :)

Och förresten - jag måste börja träna, nu! Är ju fasen Beach 2010 och studentresa snart! :s
(Beställde ny bikini och nya underkläder igår, det kasnke kan få mig motivarad till att börja träna? Nä, förmodligen inte :p)

Kommentarer
Postat av: Caroline Dahlén

svar: jaha, vad synd att hans rygg spökar så :/ Ja visst kan vi ta lite ridbilder framöver. jag jobbar endel nu men en helg skulle passa :)

2010-01-05 @ 15:16:28
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback