Tipsa mig om vart man kan hitta snygga skor!



(någon ful bild jag hittade på google, orkade itne göra en själv :p Inget par av skorna på bilden var snygga, men whatever :p)

Behöver er hjälp! Tipsa mig om bra sidor (svenska!) där man kan hitta snygga skor. Behöver skor till studenten/balen och har letat igenom alla sidor jag kan komma på men inte hittat några bra än. Vill inte ha allt för hög klack då jag helst vill slippa ont i fötterna, vill ju kunna ha kul :D

Jag vet att det egentligen inte är någon panik än och att många affärer kommer få in mängder, men vill vara ute i god tid då det är så mycket annat som ska ordnas i sista minut :p


Kommentarer
Postat av: Julia - namnsmycken

skopunkten, din sko, nelly, hm, brandos, have2have. där brukar jag kolla iaf! :) sen var det nån mer som jag inte kommer ihåg, har den som favorit på en annan dator.. kan den heta nånting med party shoes? äsch jag kommer inte ihåg :)

2010-02-23 @ 09:38:09
URL: http://juliaberg.se
Postat av: Maria

have2have är helt klart en av dom bästa.

2010-02-23 @ 13:54:18
URL: http://retromaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback