Ny design.

Har suttit och pillat ihop en ny design, väldigt enkel och väldigt "hästig," men va fan, det är ju jag, det är ju mitt liv :) Lite längre fram i vår vill jag ha en mer varm design med massa härliga färger, men då är det nästan så man skulle betala någon för o göra den, så det blir sådär jätte bra :) Vi fårse.

Alla ♥-ans dag igår, spenderade den med min pojkvän. Vi gick på bio och såg "Farsan", den va inte så bra, rätt dryg faktisk :p Men det var mysigt :)


Och förresten, en liten "sneak-peak" på min balklänning ;) Mer får ni inte se innan balen! :)


Kommentarer
Postat av: Robin

Härligt med ny design :P <3

2010-02-15 @ 18:49:01
Postat av: Lizette

Ser ut som en brudklänning när man bara ser det så, men det gör ju de flesta balklänningarna. =) Du kommer säkert vara super fin i den. Vill se den! =P

2010-02-16 @ 12:14:17
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Mycket fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback