Köket.

Alltså shit det är verkligen freeeezing här hemma, ingen värme alls. Mamma gick ner i källaren nu för och tända en brasa så det blir lite varmt, hoppas det går fort för jag fryser som en tok!

Funderar på att sätta igång med målandet av det (näst) sista skåpet i köket, blir kanske lite varm då också. Åh jag vill verkligen inte! Är så fruktansvärt trött på det här jäkla projektarbetet, men det måste ju bli klart, får ju IG annars :s
Det jag har kvar är typ slipning, grundmålning + 2ggr målning med färdigfärg på det här skåpet, tvättning, spackling, slipning, grundmålning + 2ggr målning med färdigfärg på kryddskåpet och ungefär samma bahandlingar på alla lådor + köksluckor. Sen är det ju massa småfix som några lister m.m. Gud vad mycke det lät nu när jag skrev ner det, kommer aldrig bli klar!!






Här ser ni den gamla tapeten, dom nya listerna är uppe och jag har haft på kvistlack (dom gula fläckarna).




Taket + väggpanelen är målat och nya tapeterna uppe! Fint va? :)
(ska upp "hörnklossar" också)


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

oooh, as snyggt juh!!

2010-02-23 @ 18:08:08
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback