Kilklackskor <3



Hur kan skor göra en så glad egentligen? Är ju ganska konstigt :p
Sitter och kikar på "Blogshoppen" och hittar en massa fint som folk säljer superbilligt och saker som typ är oanvända :)
Har bl.a hittat skorna på bilden ovan, i både brunt och blått och det gör mig glaad :) När dom fanns på H&M förra året satt jag nämligen framför datorn fleera gånger och tvekade på om jag skulle köpa dom eller inte, men det gjorde jag aldrig. Vilket jag ångrar nu när våren snart väntar runt hörnet, då passar dom perfekt :) Enkla och söta. Så jag funderar skarpt på att köpa dom blåa nu, helt oanvända och billigare än vad dom varit om jag köpt dom direkt från H&M :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback