Impulsgrej.

Jag och Robin hade tråkigt förut, gjorde en impulsgrej och åkte till Karlstad en sväng. Jag är ur-fattig så jag har inte råd att köpa något, men kikade lite efter studentskor, hittade dock inga jag gillade. Kommer väl in mycke fint längre fram i vår :)

Beställde balklänning och studentklänning igår förresten! :D Superfina!!

 

Hittade den här supersöta kjolen idag, kommer bli kanon nu i vår/sommar, vet precis hur jag ska matcha den! Fick den av min snälla pojkvän! :) Hihi.

 

 

Den här jackan ska jag köpa när det klirrar lite i kassan, så fin :)

 

Menade o köpa det här skärpet idag också, men fanns bara stora storlekar kvar så ska nog beställa det på nätet :)

 



Kommentarer
Postat av: Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Det var ju snällt av honom <3 <3 <3 <3

2010-02-06 @ 21:36:22
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback