Helgens planer!

Idag kan man säga att det är torsdag. Typ. :)
Är det årliga Rallyt här i Hagfors den här helgen så vi har studiedag på fredag, därför kan man säga att det är fredag imorgon ;)
Den här helgen ser jag fram emot mycket, har en del planer :)

Imorgon kommer min fina pojkvän ♥ Saknat honom hela veckan.

På fredag kommer världens duktigaste fotograf Caroline Dahlén och fotar mig och Solero, ska bli sjukt kul!! Ska släppa Solero lös på fältet så det blir fina frihetsbilder :) Och så ska ju jag stå framför kameran också... :s Är så jäkla nervös, haha. Hur ska jag som är så himla blyg och hatar att bjuda på mig själv klara det?? Vet inte ens vad jag ska ha på mig. Dessutom har min hy haft bättre dagar, den är verkligen inte på topp just nu, tur det finns photohsop! :p Men det ska bli kul, den här gången ska jag inte backa ur! :) (har blivit tillfrågad några gånger tidigare om jag vill bli fotograferad av andra fotografer - tackat ja men sedan backat ur...)
Det värsta är att Anders på gården kommer garva ihjäl sig åt mig om han är hemma...morr..

På lördag blir det utgång med tjejerna! :)

Söndag, alla ♥-ans dag, blir mys och bio med pojkvännen.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ser fram emot dom bilderna! :D

Postat av: D A H L È N

sv: ser jätte bra ut :)

2010-02-11 @ 16:10:19
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

sv: hahah ja men du har de i dej iaf ;)

2010-02-11 @ 16:13:25
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: johanna

lycka till

2010-02-12 @ 07:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback