FREDAGSMYS! ♥

FREDAGSMYS! ♥
Behöver jag ens fortsätta?
Underbart.

Som det ser ut nu ska det snöa hela jäkla helgen (och där försvann alla vårkänslor) så Robin kommer väl få jobba häcken av sig. Så antagligen kommer jag ha en massa tid för armbands-skapande, och det är ju alltid trevligt ;) Ännu trevligare är det när dom blir sålda och det klirrar i min kassa :D Hihi.

Halsbandet jag gjorde igår verkar populärt (redan sålt och flera intresserade) så det ska jag beställa grejer till och göra fler av :)

Ikväll blir det som vanligt god mat och mys, det gillar jag! :)

Ha en fin fredag!


Kommentarer
Postat av: CAROLINA FAGERKULL PHOTOGRAPHY

Svar: Ja, visst är hon söt:D Hon är en liten blandis. Lhasa apso, bichon frisé och pappilon:}

2010-02-22 @ 13:36:03
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback