Studentmössan!



Riktiga bajsbilder på min studentmösa.
Försökte med manuella inställningar men gav upp och ändrade till "auto" ;p bra tålamod man har!
Men ni ser hur den ser ut iaf :)

Fick hem två klänningar idag som jag beställt till studenten. Och det verkar som att jag äntligen har lyckats hitta en jag tycker om :) ska prova den igen sen, men förut kändes den jättebra! :)

Men precis som med balklänningen så får ni inte se den ;) Vänta till den 11 juni, hihi.

Alltså shit. JAG SKA TA STUDENTEN!
Kan inte fatta det :')


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

då får vi försöka fixa de ;) Hade ju lite tur eftersom "jubbe" kan pussas på kommando ;)

2010-04-27 @ 20:20:15
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Och jag kan knappt fatta att det snart är ett år sedan jag tog stundenten... Vart tog tiden vägen!



Sv: Ja :) Vågar man bara satsa och det faktiskt går bra så känns ju allt så himla mycket bättre sen. Jag är en kass hoppryttare. Min taktik brukar gå ut på att styra och hålla i mig, haha! Dressyr och uteritter är mer min grej :)

2010-04-29 @ 21:16:52
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback