Snart...

Så många härliga upplevelser, så många nya vänner och bekantskaper. Jag har vuxit som person och mitt självförtroende har stärkts. En del av mitt liv ska avslutas och plötsligt är det bara några veckor kvar. Jag är förväntansfull, glad men samtidigt livrädd. Kommer sakna det otroligt mycket, men inte det som är nu, utan det som var då. Min bästa vän jag hade då, stämningen och sammanhållningen som var då. Men det här kommer bli bra - väldigt bra. Jag avslutar ett kapitel i mitt liv men tar med mig alla fina minnen till det nya. Äntligen förverkligas min dröm!


Kommentarer
Postat av: Karin

tack snygging! vilken fin blogg du har!

2010-05-01 @ 12:20:11
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback