Säsongspremiär, Grey's Anatomy!

Har varit hel-ledig idag, göttans värre måste jag säga :) Tog bussen till Robin igår och han bjöd på goa hamburgare. Kikade på Idol och nördade lite Sims 3 ;) Idag har vi varit ue och gått med Charlie i skogen, som han njöt! :) Det var full rulle hela tiden, haha. Knäppskalle <3
Kom hem igen vid fyra förut, då klippte jag luggen, noppade ögobrynen och klippte naglarna, dom var så ojämna nu så fy :p
Beställde klipptid för hela håret igår, ska inte göra något drastiskt med det utan bara klippa igenom det, behövs verkligen! Fick tid 14 okt halv tio :)

Ikväll blir det Idol och sedan säsongspremiär av Grey's Anatomy = 2 timmar långt avsnitt!! :D Men eftersom jag är så fruktansvärt nyfiken har jag redan tagit reda på vad som händer med Izzie och George (ni som sett dom senaste avsnitten vet vad jag pratar om). Tänker inte berätta här för jag vill inte förstöra för er som inte vill veta, men jag kommer tjuta som en gris!! (som vanligt, haha) Det är allt jag säger :)



En gammal bild på gänget. Här är ju Dr Burke kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback