Ryggont och i behov av ny bloggdesign.





Så kan det se ut när jag är ute och rider :)
Red med Erica och Sofi idag, det var skoj.

Min rygg är dock helt kass och har varit det ett tag, men nu har det blivit riktigt illa :/ Sitter i svanken, känns ungefär som om någon har tryckt ihop ryggraden, värker hela tiden och hugger till ibland och gör ännu ondare. P.ga detta fick Erica kratsa hovarna på Solero åt mig idag och Robin sadla :p Är halvt handikappad typ. Inte kul.
Att rida var en smärtsam upplevelse, men inte outhärdlig. Hoppas det går över snart.

Är så jäkla trött på min blogg, vill fräscha upp den med en grym ny design, någon som vill hjälpa lilla mig?? Ser ju helt weird ut det jag har nu, inte i ordning på något vis alls...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback