Robin ♥

Massa mys med Robin :) Igår kväll bjöd han på tacos, efter det nördade jag lite Sims  och han tv-spel. När vi trötnat på det mös vi ner oss i sängen och tittade på "Män som hatar kvinnor" med Charlie mellan oss. Obehaglig film, den fick mig att må riktigt dåligt.
Och idag har vi varit till Karlstad, Robin tvingade upp mig kvart över nio, då var han billig... Hehe ;) Men han skämde bort mig med att bjuda på mat och köpa lite grejer till mig :) Hihi ♥

Nu sitter jag här och fryser med mensvärk i min goa morgonrock. Ska få tummen ur och duscha snart, sedan fixa för imorgon (praktik). Efter det blir det ett nytt avsnitt av Grey's :D Det missar ni väl inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback