Torsdag 1 oktober.

Slutade ca en timme tidiagre på praktiken idag, göttigt värre :) Åkte till banken med mami då och fixade lite inför det kommande hästköpet, wihi :) Sen åkte vi och handlade, efter det bar det av hemåt och då blec det bullar och varm obo'y. Tände ljus också, värsta höstmys.

Grattis till min vän Elin också som fick körkort idag!! :D Vi åkte premiärturen förut ;)

Nu sitter jag i soffan och tittar på Idol, fan vad tjejerna suger i år :p Mina största favoriter är bland killarna, och jsg hoppas att juryn tar in Eddie som sitt wildcard!

Kommentarer
Postat av: malin ekener

ska du köpa häst? :)

2009-10-01 @ 22:40:56
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar, Malin Ekener: Yesbox! Inte vilken häst som helst, utan underbaraste Solero :)

2009-10-03 @ 14:47:01
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: malin ekener

Oj! vad roligt:D när ska du köpa honom?:)

2009-10-03 @ 23:26:20
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar, Malin: Mmm :) Köper loss honom i juni, för då slutar jag skolan och börjar jobba :)

2009-10-04 @ 15:45:12
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback