Jösses! :D ♥

Vet ni vad, någongång efter jag köpt Solero har jag ju planer på fler hästar. Och nästa häst som jag vill ha är en minishettis! :) Dom är ju för gudomliga! Men jag vill inte ha en bara för att dom är "så söta och snuttiga och bla bla" utan för att träna trickträning, agility, köra o.sv Tänk vad mycke roligt man kan ha med en sån liten! :)
Hittade dom här bilderna och dog lite grann. Ska det va en mini shettis ska den vara skimmel, kritvit!

Så "nästa inköp" blir en vit, ullig minishettis ;) Efter det väntar en haflinger och en lite större ridhäst, te.x halvblod att träna/tävla med. Solero kommer ju bli triangelmärkt inom kort så vi får skippa tävlingar, men det gör inget - han är ju mitt hjärta :) ♥ Men alla dessa hästar får förbli drömmar tills jag har en egen liten gård med ett fint stall :)

Fast, en minishettis... till hösten kanske? HA-HA :D
Har jag ekonomin så finns det inget som stoppar mig :)






Just den här lilla godingen heter Zara. Bilderna kommer från Silverhillstable.se


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag ocksåååååå!! Har tänkt på det i flera år och tjatat på Nisse (haha) men det gick inte så bra ;p

2009-11-26 @ 20:13:18
Postat av: Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Svar, Saga: Ååh, tjata lite till då :D Har jag råd att ha två (eller ja, en och en tredjedel, haha) hästar till hösten ska jag fasen köpa en :)

2009-11-26 @ 20:47:19
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: Erica

vilken fining :)

2009-11-26 @ 21:18:09
Postat av: Saga

GÖR DET!! =D och när du tröttnar får du skänka den till mig ;)

2009-11-26 @ 22:43:37
Postat av: Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Svar, Saga: Haha, tröttna lär jag ju inte göra ;) Får skaffa ett sto och ta föl på henne så kan jag skänka ett föl till dig ;)

2009-11-27 @ 10:14:27
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: Martinaa

Hej! :), du vet du en sak? vi har faktiskt en liten gullig ullig vit minishettis/shetland till salu för 6000 :D, då e alla grejjer med också! :) hör av dej om du e intresserad ;)

2009-12-01 @ 08:29:59
URL: http://sommaar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback