Besök hos Johanna.

Efter skolan idag gick jag, Sofi och Erica till Johanna och firade Joline som fyllt 1 år :) Hon fick en gunghäst av oss, ska börjas i tid hihi ;) Var jätte roligt att hälsa på dig Johanna, vi måste försöka komma oftare!

Och ja, jag börjar bli sjuk - igen! Ååh vad trött jag är på det här nu. Här om veckan började jag ju bli sjuk, blev dock bättre men slemhostan har hållit i sig ända tills nu. Och nu har jag blivit sämre igen. Har blött näsblod två gånger den här veckan, vilket jag brukar göra innan jag blir sjuk :/ Blödde förut men det rann inte ut, utan rann ner direkt i halsen :s Skit äckligt!

Har inte så mycket mer att skriva idag, sorry. Får försöka gottgöra er med bättre uppdatering under helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback