Solero.

Jag är så förbannat ledsen :( Hade räknat med att äntligen, äntligen, äntligen få träffa Solero imorgon, borra in näsan i hans mjuka päls och dra ner den goa speciella "Solero-doften" långt nere i lungorna. Men eftersom mina småsyskon "måste" på denna j*vla (förlåt, kan inte säga annat!) bowling-träningen imorgon som tar upp hela familjens tid kan jag inte :( Dom måste ha bilen. Och Erica och Sofi fick förhinder imorgon, så har inte skjuts med dom heller. Mamma erbjuöd sig att gå bort till bowlinghallen och hämta bilen när hon slutar fyra och skjutsa mig då, men det vill jag inte, det ska hon inte behöva. Så ja, jag får helt enkelt vänta till på söndag (!)


Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Vilken trevlig blogg du har :)

Och ja visst är det konstigt att resterande sverige harm assa snö när det är tio pluso ch sol här nere :p

2009-03-12 @ 09:07:29
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback