Jag är sur idag.

Jag är på ruggigt dåligt humör. Kom till skolan 10.20 idag, då visar det sig att vi inte hade någon samhäll så fick sitta och vänta fram till 12.15 på dagens enda lektion, svenska. Väl på den lektionen hade jag redan gjort klart allt som skulle göras så jag hade inte behövt vara där! Har vid flera tillfällen idag försökt få tag på skolvärdinnan för att få en ledighetsansökan (Tännäs) så jag kunde fylla i den o lämna in på torsdag. Men hon har inte varit där. Sen är jag fortfarande fruktansvärt trött. Eller itne trött direkt, mer... sleten. Känns som jag ska bryta ihop helt när som helst. Verkligen ingen bra dag idag. Allt är skit.

Och inte har jag pengar så jag kan köpa de grejer jag hittat o vill ha! (i-landsproblem, jag vet)

Kommentarer
Postat av: Robin

De ordnar sig alltid älskling <3

2009-03-09 @ 16:41:52
URL: http://misterandersson.blogg.se/
Postat av: mamma

snälla lilla vän det är klart du är sliten efter allt vi har gått igenom släpp ut alla tårar så känns det bättre.Och låt nu lilla mamma höra vad det är som du så gärna vill ha så kan jag kanske fixa det.SE SÅ LÅT MIG HÖRA NU VAD DET ÄR SOM DU SÅ GÄRNA VILL HA MIN LILLA GUMMSNURRA/Puss puss älskar dig♥♥♥♥♥

2009-03-09 @ 22:14:29
URL: http://aasd.blogg.se/
Postat av: mamma

snälla lilla vän det är klart du är sliten efter allt vi har gått igenom släpp ut alla tårar så känns det bättre.Och låt nu lilla mamma höra vad det är som du så gärna vill ha så kan jag kanske fixa det.SE SÅ LÅT MIG HÖRA NU VAD DET ÄR SOM DU SÅ GÄRNA VILL HA MIN LILLA GUMMSNURRA/Puss puss älskar dig♥♥♥♥♥

2009-03-09 @ 22:16:10
URL: http://aasd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback