Fest igår.

Blev inget bloggande igår, var och firade min kusin Erik som tog studenten - Grattis till han! Själv kan jag ropa "ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar!" Hum...
Igår kväll var det fest med Robin, Jonas, mina fina flickor och annat folk :) Förfesten ver riktigt skoj, mindre roligt i parken :p Men är ju 18 nu så kom ju in i baren iaf ;D (Y) Det var roligt stundvis iaf, men vädret var ju inte det bästa - hällregn :p
Idag ska jag bara slöa och mysa med Robin. Hyra film, köpa godis o kanske äta tacos? Vill ha en riktig myslördag! Mamma? Ska vi...? :D
Måste försöka sätta igång med bloggdesignen också, inte kul när det ser ut såhär! Ska göra det själv ändå... Åh gud det kommer ta en evighet! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback