En cykelhistoria.

Ja herregud, lilla rangliga jag på en stor ranglig cykel. Vilken bra kombo, haha! Inte för inte jag kallas rangelben om jag säger så ;)
Cyklade ner till affären för att posta bilderna till Veronica och det är ju inte varje dag jag cyklar insåg jag, så det blev ju en rolig historia :) Hur många gånger jag var på väg att ramla? Tappade räkningen vid tio, HA-HA ;D
Min lilla cykeltur gav mig flash-backs från yngre da'r, när jag satt på pakethållaren och en kompis skjutsade mig, smartass som jag är tyckte jag det gick för fort så hoppade av... Slog volter på volter innan jag slutligen landade på asfalten vilket resluterade i värsta feta köttiga och blodiga brännsåret på armen, blodiga händer, såriga knän... Ja, det var skönt ;) Not.

Nu sitter jag här och ska jobba med bilderna från Vårbrukardagen, har läst i min engelska bok hela dagen, Shopaholic Takes Manhattan, så nu tar jag en paus f¨rån den. Men måste läsa mer sen, måste bli klar till imorgon så jag får vara ledig på måndag, har exakt 100 sidor kvar, så det lär inte bli några problem, är ju en bokmal så :p Dock har den här boken varit riktigt seg...


Kommentarer
Postat av: Therese K

Oj, jag kände mig lite träffad som cykelförare vid den där olyckan? Haha :D

2009-06-04 @ 14:57:20
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar, Therese: Kan bero på att det stämmer! Hahaha ;D

2009-06-04 @ 17:36:16
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback