Skor, skor, skor ...

Har fortfarande inget speciellt att skriva om, där av den ruskigt dåliga uppdateringen.
Har spacklat, slipat och målat i köket här hemma, förutom det var jag till Karlstad i fredags med Robin o familjen. Men eftersom min pengabinge just nu ekar väldigt högt köpte jag inge, bara ett par söta turkosa rosett-örhängen på Glitter för tio kr, men dom fick lillasyster eftersom hon tyckte dom va så söta :p
Hittade dock en söt kjol på Gina tricot som jag ska köpa när lönen anländer, och en mängd underbara skor på Scorett! :D Kanske kostar på mig ett par av dom :) Ett par var perfekta för student-utspringet nästa år, men känns lite väl tidigt att köpa skor för det redan? Vi får se, kanske köper dom ändå :)

Idag vräker regnet ner så jag ska inte göra ett piss förutom att mysa. Blir god mat sen, hemgjord klyftpotatis och filé :)





Perfekta student-utspring skor :) Ska nog köpa dom.




Snygga! :)

Hittade typ 4-5 par skor till, men dom finns inte med på hemsidan.
 

Kommentarer
Postat av: Tarja

jättefina skor...

2009-07-19 @ 20:01:42
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Viktor

vilken fin blogg du har!

hoppas du haft en bra dag, ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-07-20 @ 12:43:55
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback