Anna Nicole Smith / Walk the line.

Igår kväll visades både filmen om Anna Nicole Smith och Walk the line med Johnny Cash och June Carter.
Jag verkligen älskar Walk the line och eftersom jag sett den så många gånger tidigare valde jag att se filmen om Anna Nicole. Den var också bra, jätte bra verkligen.
Eftersom den filmen slutade tidigare än Walk the line hann jag se slutet, blev så sugen på att se hela filmen så ska nog kika på den ikväll :)
Jag har sagt det förut och säger det igen, dom som spelar Johnny Cash (Joaquin Phoenix) och June Carter (Reese Wiherspoon) sjunger mycket bättre än originalen :)




Anna Nicole Smith.
Bild från google.se




"Walk the line"
Bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback