Skärpning...

Jag är verkligen ledsen för att det har varit grymt dålig uppdatering med foton under en ganska lång tid. Jag försöker driva en fotoblogg men eftersom jag går i skolan om dagarna och det är för dåligt ljus när jag kommer hem hinner jag helt enkelt aldrig fota något. Sen på helgerna har jag annat för mig. Jag tycker själv att det är väldigt synd och jag lovar att jag ska försöka bättra mig och ta med kameran lite oftare. Visst, det blir mest foton på hästarna men det är ju alltid något, eller hur? Jag tycker själv att en blogg utan bilder är väldigt tråkig att läsa, så återigen, jag lovar att skärpa mig. Hoppas ni stannar och läser min blogg ändå tills det blir bättre med fotograferandet :)

Följ min blogg med hjälp av "Bloglovin" genom att klicka på det blå "plusset" här nedan!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Aa för det har vi att de :) tihi

2009-02-11 @ 15:56:52
URL: http://aasd.blogg.se/
Postat av: Andréa

Aa för det har vi att de :) tihi

2009-02-11 @ 15:56:56
URL: http://aasd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback