Premiär ritten.

Igår - Lördag: Hjälpte Karin (som min morbror är gift med) med att göra en hemsida och fotografera hennes keramik som hon ska sälja där. Vi är inte färdiga ännu men har kommit en liten bit? Vill du tjuvkika? Klicka här. På kvällen träffade jag flickorna, det var jätte kul. Var hemma hos Elle där vi fixade hår och smink innan vi åkte iväg till Karro på förfest. Ännu lite senare drog vi iväg till Byn, och det var verkligen inte roligt - bara massa småttingar överallt!
Moa var med igår och det var så himla roligt att äntligen få träffa henne igen, saknar henne så :/ Måste ses snart igen Tossa <3
Idag - Söndag: Robin jobbar så mamma har passat Charlie medan jag var till Belizen. Idag var det äntligen dags för premiär ritten! :D Vi tog det lugnt så vi får känna lite på varandra såhär i början, men det gick super bra, han är pigg och framåt att rida, utan att vara jobbig. Ska ev. dit på tisdag igen.
Just nu har jag precis kommit in från en promenad med Charlie, så han kanar runt på mattorna här och "torkar sig" :p Väntar på att älskling ska komma hem, saknar honom <3<3


Kommentarer
Postat av: thess

Svar: okej! (: jag har testat westernsadel en gång bara, och det kändes bara så himla obekvämt!



Har du haft en bra helg? :)

2009-02-08 @ 16:24:46
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: frida

allt bra idag? :)

2009-02-08 @ 19:43:52
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh tack så jättemycket! En till hästtjej, det gillar jag! ;) En av våra hästar är också vit. :)

2009-02-08 @ 20:27:30
Postat av: Amanda Björk

Hästar är bäst ja! :)

2009-02-09 @ 08:59:29
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback