Magsjuka.

Lillebror har smittat alla här hemma förutom mamma, så ligger i magsjuka :( Jag som precis nästan blivit helt frisk från förkylningen, känns inte roligt alls. Är iaf lite bättre idag än igår. Charlie låg med mig i soffan hela dagen igår, låg och snosade med mig, myshunden :) ♥
Robin och Martin var till Östersund och bytte bil, så nu har älskling en fin silver Audi A4 (?) iställer för Mercedesen.

Fick jätte fina blommor, en nalle och ett kort av älskling i alla hjärtans dag present av Robin också :) Hoppas ni hade en bättre alla hjärtans dag än mig!

Och just ja, jag har fått min fransväska från Lindex också! :)

(en dag försent, men ändå :p)


Kommentarer
Postat av: Robin

en A4 älskling :D hihi

2009-02-15 @ 17:27:50
URL: http://misterandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback