Dagens shopping.

Det blev lite shopping idag, fast inte det jag hade tänkt. Hittade jeansen jag ville ha, men minsta storleken dom hade inne var 26, jäkla skit, jag som behöver 24-25 :S Provade 26:orna ändå, hoppades på att jag gått upp några kilon, men icke. Dom var skit stora. Letade efter ett liknande par i varenda jäkla affär, men fanns inga i min storlek :( Men dom ska få in fler av dom jeansen jag var ute efter från början v.12 eller 13, så får väl vänta tills dess... Lite drygt men då får jag iaf dom underbara slitna jeansen jag vill ha :D

Jag hittade iaf ett par skor på Scorett för 450kr som fick följa med mig hem och utöka min skosamling, underbara är dom :) (jag älskar skor!!)

Sen på Cubus köpte jag ett enkelt vitt linne, i storlek S så det blir lite stort och slappt, så där härligt skönt :) Sen hittade jag en grå tröja, med "slappa" stora ärmar eller hur man ska förklara, som var kort i magen så linnet man har under syns. Det låter fult, men ska fota så ni får se hur jag menar. Sen köpte jag en tunika/klänning som man ska ha till tights, ska fota den också.



Underbara skor från Scorett, 450kr.

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vilka snygga skor du :)

2009-02-24 @ 18:40:20
URL: http://bellsibullsi.blogg.se/
Postat av: mamma

skitsnygga skor kläderna var fina tror jag ser inte så bra på dom korten puss

2009-02-25 @ 12:33:50
Postat av: Anna

Hej "Tilda" mamma sa att jag skulle gå in och kolla på dina nya skor.. De va SKIIIIT snygga.. Kjam

2009-02-25 @ 15:32:23
Postat av: Joline

Svar, mamma: Tack :D Puss

Svar, Anna: Ja visst var dom :D

2009-02-25 @ 18:42:57
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback