Nytt objektiv beställt!



Snart är det mitt, beställde det igår! :D



Idag blir det stallet med Erica och Sofi, jag hoppas på en rolig dag med hästarna (: Eftersom Solero har en lös sko och Yetno behöver lite semster blir det nog bara en skrittur (barbacka) men det är mysigt det med :) Och eftersom det är bra väder idag kanske vi duschar hästarna, Solero behöver det iaf, han är mer grå än vit ;p

Imorgon ska jag och kolla ögonen vid tio, jag ser så fruktansvärt dåligt på långt håll :p Sen vid ett-tiden ska jag till Bergsäng och fota hästar och lite andra djur åt en tjej. Jag hoppas verkligen jag har sån tur att det nya objektivet har kommit tills dess! Men det har det säkert inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback