Hoppning.





Vi bestämde oss för att hoppa med hästarna idag, är inte så ofta som vi gör det. Det var SKITKUL :D Haha. Robin lånade min kamera och dokumenterade galenskapet, den här bilden på mig och Solero säger jag allt ;) Haha. Nej men det gick skitbra, tills vi höjde och det blev för avancerat för Solero som inte förstår sig på det här med hoppning (inte jag heller för den delen) Även om jag driver som en galning, tvekar han framför hindret, stannar upp och gör världens jämnfotahopp! HAha :D Men vi ska öva mer så vi blir bra på det :)

Hindret är mycket högre än vad det ser ut, det höga gräset döljer det en del.






Solero är fin i nya tränset och Charlie njöt av att få sitta med i sadeln en stund :) ♥



Kommentarer
Postat av: Lizette

Ett tips om du ska hoppa är att korta stigläderna lite till..

2009-08-30 @ 19:09:39
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Lizette

De ser inte så korta ut.. Men det är ju en vane sak..

2009-08-31 @ 13:05:27
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback