Dags för skolan igen.

Jag har varit ruskigt dålig med att blogga, får skylla på att jag helt enkelt har haft annat att göra dom här sista dagarna på sommarlovet :p
Red sommarlovets sista ridtur idag, men den var häärlig :D Solero är bättre från sin hosta :) Känns skönt. Hoppas den inte kommer tillbaka, utan att det räckte med vila och "hosttabletter" :)

Imorgon kl tio är det alltså dags igen, upprop i idrottshallen och sedan är skolan igång igen. Men det är sista året!! :D

Nu på kvällen har jag varit och gjort en grej, men jag kan inte avslöja vad. Kan bara säga att jag är så jävla glad, jag är så jävla förväntansfull och äntligen, äntligen kanske min dröm slår in!!!! :'D

Nu ska jag fortsätta att glo på Bingo Lotto, småsyskonen Moa och David sitter i publiken med bowlingföreningen ;) Såg Moa förut, hehe. Ni känner igen henne på hennes lååånga blonda hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback