Cykeltur.

Jag och Robin bestämde oss för att ta en cykeltur förut till en sjö så Charlie ksulle få bada i denna otroliga värme. Så vi packade ner fika och Charlie i cykelkorgarna och cyklade ca 1 mil innan vi nådde vårat mål. Det var uppförsbacke hela jäkla tiden och ingen skugga så solen gassade på ordentligt. Det var skönt när vi kom fram och det blåste svalkande vindar från sjön. Charlie njöt av att bada och jagade alla trollsländor han såg (: Efter en imme ungefär cyklade vi hem igen, och det gick hur lätt som helst eftersom det nu bara var nedförsbacke hela vägen :)
Men nu är jag trött och svettig, så det blir duschen och förhoppningsvis mys med tacos sen :)



Jag älskar dig ♥
Foto; Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback