Bilder.



Den här bilden gillar jag också :>
Foto; Robin Andersson
Redigering; Jag



Var som ni märkt till stallet en sväng förut, tog en kort mem mysig och framförallt härlig ridtur. Robin var snäll och fotade åt mig (: Märkte dock under turens gång att Soleros högra baksko var lös, så fick vända hemåt igen.
Förutom att ha varit i stallet en sväng här vi varit till Vålberg och firat Alice som fyller 5 år idag :)
Och igår kväll blev Robin shoppingsugen så vi åkte till arlstad. Jag köpte bara en jumper (som jag redan har fast annan färg) och ett långt svart linne på Gina Tricot. Robin hittade sig en jacka och en go tröja.
Och jag vet att jag lovat lägga upp bilder på det jag shoppat, men orken finns inte riktigt ;) Har fotat lite av det, så lägger väl upp det sen eller nåt :p Jag har ingen modeblogg helt enkelt!




Foto & redigering; Jag
Minns ni lille Rolf som jag lade upp bilder på i våras?
Se så stor och fin han har blivit! :D



Foto & redigering; Jag


Kommentarer
Postat av: mamma

galopp galopp galopp galopp ljudet till och med hörs fniss

2009-08-02 @ 19:38:44
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar, mamma: HAHA :D

2009-08-02 @ 20:05:18
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback