Lillebror har brutit tummen :s

Har precis kommit hem från stallet, har varit en mysig dag med mina bästa vänner :) <3
Var lite rädd för att Solero skulle vara sur på mig eftersom jag inte hunnit åka dit på ett tag, men inte då :) Han kom travandes och hoppade över bäcken och kom fram och buffade på mig, min snos :) <33
Tog en liten promenad med hästarna ner till fältet vid sjön där vi fotade fina, härliga bilder :) Hinner nog inte lägga upp några idag, utan det kommer imorgon och under helgen.
På söndag kommer äntligen veterinären och undersöker honom, hoppas att det ser bra ut. Han verkar mycket piggare och gladare iaf :)

Hemma är det ett mindre kaos, lillebror har brutit tummen (AJJ!) och systrarna är kanonsjuka, feber o grejer :/


Kommentarer
Postat av: mamma

stackars David inte kul det här för honom puss puss

2009-04-24 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback