Update.

Såg på bilderna på Kola att jag skrivit fel, han heter ju "Black Gangster" inte "Ganser" :p Aja, alla gör väl fel ibland.

För övrigt så halvligger jag i sängen hemma hos älskling, har pluggat lite svenska men tar en paus ifrån det nu. Ska väl plugga lite till sen.
Praktik imorgon börjar sju vilket känns piss-jobbigt :p Men det är bara att uthärda. Hoppas det inte regnar bara, har ingen större lust att stå ute och måla i regn igen och bli ännu sjukare, nej tack.

Nej nu ska jag kikalite bloggar en ska jag plugga igen under tiden som Robin är nere i källaren och tränar (vilket jag också borde göra egentligen men orka :p) Uppdaterar imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: aa det är det :)

2008-09-01 @ 19:38:08
URL: http://eriicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback