Trött tröttare tröttast.

Guud vilken seg dag! Är så jävla trött. Har varit på praktik idag, 07.00-16.00 -.-' har legat i soffan en stund och kikat på Tv:n, och ÄNTLIGEN har vi fått trean :D TOP MODEL !! <3 Flera år sedan vi hade den kanalen, and now it's back ;)

Sov för övrigt hos snos i natt, vi kikade på Idol och mös (översättning; myste ;p) en massa, och han kommer till mig snart, typ nu :) Hihi.
Måste lyfta mitt arsle från stolen och skriva svenska, orkar inte men måste.


Till er som jag lovat designer; skicka ett mail till mig med era inloggningsuppgifter, ev. önskemål och bilder ni vill ha!!


Lovar att jag ska sätta fart så fort jag får tid och ork.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Varse :)

2008-09-17 @ 20:51:12
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback