En ny vecka, nya möjligheter.

Kort skoldag idag, bara två lektioner, samhäll och svenska - sköönt! :) Vet inte riktigrt vad jag ska hitta mig på med idag men funderar på att följa med Robin till Munkfors när han slutar fyra... Blir nog så :)

Känns tråkigt att jag inte har någon (några) bilder att bjuda på, det har varit ganska dött med fotograferandet ett tag. Men jag lovar att till helgen ska jag ha några bilder som ni kan kika på och kommentera, det blir väl bra? ;)
Blir någon av systrarna (eller båda) som får stå modell, igen :p Bara jag blir duktigare så finns det väl kanske någon annan som vill bli fotad av mig - hoppas jag :p Som sagt, inge fel på syrrorna, men lite variation.

Nu ska jag läsa lite bloggar.
J.





Gammal bild på lillsyrran, ni har sett den förut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback