Vad gör ni ikväll?

Sådär, vi har precis kommit hem typ. Vi passade på att åka in till Bergvik när vi ändå var nere och kikade lite. Hade värsta ångesten, såg så många fina skor som jag ville ha, men jag äger absolut inte en krona just nu så jag fick nöja mig med att titta :p
Hade dock en liten slant i fickan så jag köpte en ny grimma och nosludd till Solero, kommer passa honom jätte fint :) Vi hade egentligen tänkt äta mat nere i Karlstad, Robin skulle bjuda mig, men vi var inge sugna så vi köpte med oss kroketter och filé hem som vi ska äta :) Det blir gott det.

Kvällen kommer väl se ut som gårdagen ungefär, TV och mys, men det är så jag vill ha det :)
Vad gör ni ikväll?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback