Stallet.

Har varit i stallet både igår och idag, har ridit min älskling :) Ska dit imorogn igen, då sover vi kvar till på torsdag. Imorgon ska Sofi provrida våran ena islänning Fifill, resterande islänningar kommer hem på söndag :D Ska bli så kul!

Efter att vi varit ute och ridit i skogen idag bestämde vi oss för att rida barbacka en sväng. Red hem till stallet och tog av sadlarna och begav oss ut. Hann inte långt förrän vi hörde en travande häst bakom oss, vände oss om och såg Karin komma med ett stort leénde på Litta. "Vart ska vi rida?!!" Haha, hon är så go :)

Har fotat lite men orkar tyvärr inte visa er idag, är hur trött som helst! Lovar att ladda upp bilderna så fort jag får en stund över, men resten va veckan ser lite hektisk ut...

Ta hand om er, så skriver jag så fort jag hinner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback