Praktik.

Jag har precis kommit hem från praktiken, ska strax sätta igång och plugga, tänkte bara kika datorn lite först. Älskling kommer ikväll, han fick veta idag att han inte får vara kvar på jobbet :( Men dom skulle ringa honom till våren. Så eftersom han ska gå hemma ska vi skaffa vovve :D Hihi. Vi vill båda ha en hanhund, Charlie ska han heta har vi tänkt :) Fast det är ju klart, kan ju lika gärna bli en tik också :p Vi får se.
Nej jag nu måste jag springa på toa innan det händer en olycka, haha!!






Kommentarer
Postat av: Erica

Gud va kul med hund :) Du föresten, jag har tittat ut bilder nu (egentligen för länge sen men vi har inte varit inne på msn samtidigt så jag har kunnat skicka dom). Så bara vi är inne ska du få dom :) Puss

2008-10-21 @ 19:38:08
URL: http://eriicapersson.blogg.se/
Postat av: Saga

Nemen va kul :D Ras då? :D

2008-10-22 @ 09:34:29
Postat av: Joline - fotoblogg.

Svar, Saga: Robin är allergick så det blir en blandras med bichon frisé :) Skit fina.

2008-10-23 @ 15:39:23
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback