Grejer till Charlie.

Ja då har vi köpt lite grejer till Charlie då :) Köpte två jätte fina mat/vatten skålar, halsband, mjukisdjur, en gosig filt m.m Resterande grejer som vi behöver får vi köpa hos uppfödaren, hon har det mesta.
Längtar så till nästa lördag! Den två timmars bilresan ner kommer kännas evighetslång, men hem kommer tiden svischa förbi. Åh vad kul det ska bli! Tänk, om precis en vecka sitter vi här med Charlie hos oss :D

Robin är till Christer och bastar en sväng, jag hade ingen lust med det så jag stannade här hemma. Ska gå ner och kika på TV snart med Karin och Mikael tänkte jag. Imorgon åker vi till Vålberg och hälsar på Weronica, Roger och barnen :) Var ett tag sen sist jag kunde bli med, så det ska bli roligt.

Tänkte göra en ny kategori, "Charlie's dagbok" där kommer ni hitta alla inlägg och bilder om den lille :) Bra va?








Kommentarer
Postat av: Robin

I miss you my dear <3

2008-10-26 @ 19:14:06
URL: http://misterandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback