Jul förberedelser.

Robin ligger och sover än, jag har varit uppe sen åta i morse. La mig tillbaka och sov lite förut, men det var inte länge. Ska strax ge Charlie mat igen och gå ut i snöstormen. Det blåser och snöar som attan, men mysigt är det! :) Längtar himla mycket till nästa helg, då ska jag vara hemma och julstäda och julpynta, älskar julen! Är så himla mysigt! Hoppas att snön ligger kvar, det höjer julstämningen till topp. På söndan är det skyltsöndag också, massa julgrejer i butikerna här i stan :)

Kommentarer
Postat av: Martina (IGEN) :)

2008-11-24 @ 12:44:01
Postat av: Martina :)

Oj de blev lite fel :).. men tror du att du skulle kunna göra en til mig ? :)

2008-11-24 @ 12:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback