Lite grejer.

Fick min skinnjacka igår (försenad födelsedagspresent), mycket trevligt :) Lite bra att det är lite kyligare ute nu så jag kan använda den, hehe. Sen skickade vi tillbaka det andra paret skor jag fick när jag fyllde år idag och beställde ett par andra. Gillade dom jag fick inget vidare... :p Och nu under veckan kommer min bikini, lila-randig :) Och så beställde jag en till förut, hehe. Skit fin :) Typ turkos med rosa blomster-grejs på :)) Hihi. Den kommer nästa vecka.

Praktik imorgon, sen på torsdag utedag med klassen om vädret är ok, alltså bara en praktik-dag den här veckan med, lite gott (:

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill se hur jackan ser ut :D

2008-05-13 @ 19:57:39
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback