Härlig dag :)

Åkte till stallet efter skolan och red Solero :) Var en jätte mysig tur, bara han och jag. Vädret var underbart, solen stekte verkligen. Hade sällskap av valparna i stallet som busade runt. Mys-bollar ^^
Ska fortsätta att rida Solero lite försiktigt, fast det var det där med benet så vi får se hur det går. Men rent psykist mår han bättre av att ridas, för han älskar att få vara med på saker. Sen bestämmde jag och Karin att han ska skos också, så imorgon kommer hovslagaren. Är dags att börja smörja mulen för soleksem nu också, det tycker han itne om. Usch usch.
Fotade en del också, blev mest bilder till Erica på Yetno :p Jag är ledsen för all hästtjat och alla hästbilder, inte alla som uppskattar det. Ska försöka få in lte annat här i bloggen också.

En sak; Erica frågade mig förut om jag ville sova i stallet till helgen och Elle frågade mig om jag ville komma på grillkväll. Jag vill båda sakerna, men det passar inte den här helgen. Kan vi inte försöka ha grillkväll nästa helg? Någon som vill? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback