Fullt upp idag.

Usch vad jobbigt det var att gå upp i morse, Robin fick verkligen kämpa för att få upp mig. Har regnat idag och varit allmänt uschigt väder, och massor att göra i stallet. Var barnkalas så jag och Erica körde dom i vagnen med Eddie. Innan det hade vi grupperna som vanligt och sedan red vi själva. Första skrittade vi ut på Solero (jag), Trolla (Erica) och Gullan (sofi). Haha, Sofi gjorde ett värsta störtdyk och flög av Gullan som blev rädd för en cross, Solero kickade åt henne och då sprang hon iväg, vilket bjöd Sofi på en härlig rusch ner i backen, haha. Men det gick bra med henne :) Red barbacka i regnbyxor på en blöt häst, smartass ;p
Efter det red vi ut på en annan tur med Didi (jag), Yetno (Erica) och Madde (Sofi). Är lite töligt att det är så blött och isigit på stigarna i skogen, går knappt att trava :/
Sitter här i stallkläder nu och stinker verkligen häst, kinderna är röda, håret ruffisgt och äckligt och ungefär tre lager lort under naglarna, mysigt va? ;p Ska slänga mig i duschen strax, Robin är på väg till mig så sen ska jag krypa ner i sängen med honom bredvid mig (: Är fruktansvärt trött och tror jag håller på och blir sjuk igen, känner mig risig. Bara jag inte är sjuk när vi åker till Tännäs, sex dagar kvar :D Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback