virvelvindar.

Ridturen igår, haha jaa, vad säger man? Damp-hästar :p Alla fyra var mer uppe i luften än nere på backen, fast Solero var coolast av dom, som alltid, min ordentliga kille :) Haha. Men självklart fick han sina bus-ryck han med, annars vore det nåt fel :p Nej men det var en jätte mysig tur, med Erica (gammel kärringen ;D), Malin och Sofi.
Anders fick plocka fyra fästingar på Solero igår, jag törs inte - usch :p Hehe.

På fredag kommer Robin också, mys :D Saknar min älskling. Mamma och pappa ska bort då så det blir vi syskonen, Robin och Dennis, kompis till Andréa, som är hemma, vi ska väl hitta på nåt skoj :)
Nu ska jag fixa med bilderna till Anders och Karin, nej, är inte klar - än ;P Dryga jag. Puss på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback